پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261609
مشکلات عمراني و زيرساختي شهرستان فارسان بررسي شد
تاریخ انتشار : 1401/08/15 13:58:55
نمایش : 616
نماينده مردم اردل فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي در سفر به شهرستان فارسان به بررسي مشکلات زيرساختي و عمراني اين شهرستان پرداخت و گفت: در تلاش هستيم هرچه سريع‌تر پروژه‌هاي اين شهرستان را تکميل کنيم تا مردم از آن‌ها استفاده کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نماينده مردم اردل فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي، حيدري سرپرست معاونت عمراني استانداري، رياحي مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان، برزگر رياست محترم جهاد کشاورزي استان در سفر به شهرستان فارسان به بررسي مشکلات زيرساختي و عمراني اين شهرستان پرداختند.
 
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در تلاش هستيم هرچه سريع‌تر پروژه‌هاي اين شهرستان را تکميل کنيم تا مردم از آن‌ها استفاده کنند.
 
علي حيدري گفت: در خصوص مسائل و مشکلاتي که در شهرستان فارسان بود مطالبي بررسي و تصميم‌گيري شد که اميد است با جمع‌بندي در حوزه‌هاي آب، کشاورزي، بنياد مسکن، شهرک صنعتي بابا حيدر و جونقان نتايج خوبي حاصل گرديد.
 
 
پيش‌بيني حدود 11 ميليارد تومان قير رايگان براي اجراي طرح‌هاي هادي در روستاهاي شهرستان فارسان
 
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري افزود: امروز در خدمت مجموعه سياسي شهرستان با محوريت فرماندار و نماينده محترم مردم فارسان کيار، اردل و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي به‌منظور بررسي مسائل و مشکلات مرتبط با پروژه‌هاي عمراني شهرستان بود.
 
مهندس فرشيد رياحي ساماني بيان داشت: در اين جلسه پروژه‌هاي بنياد مسکن هم موردبررسي قرار گرفت معضلاتي وجود داشت که تصميمات مقتضي در راستاي رفع اين معضلات اتخاذ شد. همچنين پروژه‌هاي سال آتي، سال جاري و همچنين برنامه‌هاي پيش روي بنياد مسکن و اعتبارات موردنياز براي انجام اين پروژه‌ها مورد بحث بررسي قرار گرفت.
 
وي خاطرنشان کرد: فعلاً حدود 11 ميليارد تومان از سرفصل‌هاي مختلف اعتبارات ملي، استاني، قير رايگان براي اجراي طرح‌هاي هادي در روستاهاي شهرستان فارسان پيش‌بيني‌شده که انشا الله با تخصيص اين اعتبارات بتوانيم عمليات اجرايي را شروع و به پايان برسانيم.
 
فراخوان مجتمع قارچ جونقان، توسعه شرکت شهرک‌هاي کشاورزي استان تا دو هفته آينده
 
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري: آخرين وضعيت پروژه‌هاي عمراني و زيرساختي در بحث کشاورزي موردبررسي قرار گرفت.
 
حسين برزگر در ادامه افزود: مسائل و مشکلات طرح‌ها ازجمله مجتمع قارچ جونقان، قنوات، کانال‌هاي آبياري و همچنين پروژه‌هاي انتقال آب بررسي شد و مصوب شد که از محل اعتبارات سفر و اعتبارات شهرستاني و محل اعتبارات ملي جهاد کشاورزي پروژه‌ها هرچه سريع‌تر عقد قرارداد و شتاب اقدامات اين حوزه قبل از شروع فصل سرما آغاز شوند.
 
وي خاطرنشان کرد: فراخوان مجتمع قارچ جونقان، توسعه شرکت شهرک‌هاي کشاورزي استان تا دو هفته آينده در معرض ديد عموم و فراخوان عمومي قرار خواهد گرفت و در خدمت سرمايه‌گذاران خوب استان و شهرستان خواهيم بود که انشا الله در اين مجتمع تحرکي براي توليد قارچ خوراکي در استان ايجاد شود.
 
وي اظهار داشت: از ابتداي سال 1401 تاکنون 54800 تومان از محل اعتبارات تسهيلات بند الف تبصره 18 تسهيلات اشتغال‌زا براي واحدهاي توليدي شهرستان اختصاص پيدا کرده
 
وي تصريح کرد: از محل اعتبارات عمراني وزير بنايي بيش از 12 ميليارد تومان مربوط به پروژه‌ها تخصيص پيداکرده که در حال انتخاب پيمانکار هستيم تا يکسري از اقدامات تا اقداماتي که در 6 ماهه اول سال صورت گرفته به اتمام برسد
 
در ادامه افزود: در حوزه قنوات و کانال‌ها در حوزه سفره‌ها 96 ميليارد تومان مصوبات سفر اين شهرستان بوده که تاکنون بخش کي از تسهيلات سفر ابلاغ‌شده که اميدواريم با تخصيص اين اعتبارات به شهرستان روند شتاب دهي به طرح‌هاي بيشتري صورت بگيرد.

روند پيشرفت فعاليت پروژه‌ها شهرستان فارسان ارزيابي شد
 
فرماندار شهرستان فارسان گفت: جلسه بررسي مشکلات و مسائل پروژه‌ها و زيرساخت‌هاي شهرستان فارسان با حضور مسئولين استاني به رياست معاون سياسي امنيتي استاندار جناب آقاي حيدري و حضور نماينده محترم در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
 
سيد هادي صالحي تصريح کرد: در اين جلسه به بررسي مصوباتي که در جلسه‌اي شهريورماه برگزارشده بود پرداختيم و گزارشات روند پيشرفت فعاليت پروژه‌ها و همچنين ارزيابي روند پيشرفت فعاليت پروژه‌ها و ارزيابي ميداني اجراي عمليات عمراني در سطح شهرستان در قالب پروژه‌هاي مصوب و رفع مسائل و مشکلات ارائه‌شده توسط دستگاه‌ها يا پيمانکاراني که در سطح شهرستان مشغول به فعاليت هستند
 
مهم‌ترين پروژه‌هاي که در اين سفر موردبررسي قرار گرفت
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيردار ، از مهم‌ترين پروژه‌هاي که در اين سفر موردبررسي قرار گرفت مي‌توان به پروژه چهار خطه چليچه به جونقان، انتقال آب از چشمه بلبل به بند آلج، روکش آسفالت راستاب به چليچه، تأمين اعتبارات پروژه‌هاي راه داري، اجراي انتقال آب به باغات بکان، انتقال خط گاز به مجتمع قارچ جونقان، تونل دشتک به فارسان و تکميل پروژه‌هاي روستاي اشاره داشت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html